Reklamace a vrácení zboží

Pravidla a podmínky reklamace a vrácení zboží společnosti Krmoš s.r.o.

se sídlem: Polní 336E, Sedlec – Starý Plzenec, 332 02
IČO: 19394322
provozovna: Chrást 242, Chrást u Plzně, 330 03
pro webové stránky a e-shop: www.krmos.cz
(dále jen „prodávající“)


1. Úvodní ustanovení

1.1 Tyto pravidla a podmínky reklamace a vrácení zboží upravují postup pro uplatňování reklamací a právo kupujícího odstoupit od kupní smlouvy při nákupu prostřednictvím e-shopu www.krmos.cz.
1.2 Veškeré postupy jsou v souladu s platnými právními předpisy České republiky, evropským obecným nařízením o ochraně osobních údajů (GDPR), směrnicí NIS2 a dalšími relevantními zákony.


2. Reklamace zboží

2.1 Práva z vadného plnění

Kupující má právo uplatnit reklamaci na zboží, které:

  • neodpovídá popisu na e-shopu,
  • má výrobní nebo jinou vadu,
  • neplní svou obvyklou funkci.

2.2 Postup reklamace

Kupující je povinen při uplatnění reklamace postupovat následujícím způsobem:

  1. Kontaktovat prodávajícího na e-mailové adrese: info@krmos.cz nebo telefonicky na +420 775 548 100.
  2. Uvést následující informace:
    • Číslo objednávky
    • Popis vady nebo důvod reklamace
    • Fotodokumentaci vadného zboží (pokud je to možné)
  3. Po obdržení instrukcí od prodávajícího zaslat reklamované zboží na adresu provozovny:
    Krmoš s.r.o., Chrást 242, Chrást u Plzně, 330 03

2.3 Lhůta pro vyřízení reklamace

Prodávající je povinen rozhodnout o reklamaci do 3 pracovních dnů od jejího přijetí. Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů, pokud se strany nedohodnou jinak.

2.4 Způsob řešení reklamace

V případě uznané reklamace má kupující právo na:

  • bezplatnou opravu zboží,
  • výměnu zboží,
  • slevu z kupní ceny, nebo
  • vrácení peněz.

3. Vrácení zboží a odstoupení od smlouvy

3.1 Právo na odstoupení od smlouvy

Kupující má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží, a to bez udání důvodu. Toto právo se nevztahuje na:

  • zboží podléhající rychlé zkáze (např. čerstvé krmivo, BARF na míru),
  • zboží upravené podle specifikací kupujícího.

3.2 Postup pro odstoupení od smlouvy

  1. Kupující oznámí odstoupení od smlouvy prostřednictvím e-mailu na adresu: info@krmos.cz.
  2. Uvede číslo objednávky a kontaktní údaje.
  3. Zboží vrátí na adresu provozovny: Krmoš s.r.o., Chrást 242, Chrást u Plzně, 330 03, a to nejpozději do 14 dnů od odeslání oznámení o odstoupení.

3.3 Stav vráceného zboží

Vrácené zboží musí být:

  • nepoškozené,
  • nepoužité (pokud to povaha zboží umožňuje),
  • v původním obalu (pokud je to možné).

3.4 Vrácení peněz

Prodávající vrátí kupujícímu uhrazenou částku nejpozději do 14 dnů od obdržení vráceného zboží. Peníze budou vráceny stejným způsobem, jakým byly zaplaceny, pokud se strany nedohodnou jinak.


4. Ochrana osobních údajů při reklamaci a vrácení zboží

4.1 Prodávající zpracovává osobní údaje poskytnuté při reklamaci nebo vrácení zboží pouze za účelem vyřízení požadavku kupujícího.
4.2 Osobní údaje jsou uchovávány pouze po nezbytně nutnou dobu a v souladu s platnou legislativou GDPR.
4.3 Veškeré zpracování údajů probíhá za použití technických a organizačních opatření dle směrnice NIS2, aby byla zajištěna jejich bezpečnost.


5. Závěrečná ustanovení

5.1 Tyto podmínky reklamace a vrácení zboží jsou platné od 1.12.2024.
5.2 Prodávající si vyhrazuje právo na změnu těchto podmínek, přičemž aktuální znění bude vždy zveřejněno na webových stránkách www.krmos.cz.
5.3 Pro bližší informace kontaktujte prodávajícího na e-mailu: info@krmos.cz nebo telefonicky na +420 775 548 100.